Nissan datang dengan Konsep Sukan Sedan
yang diadakan di Amerika Utara Auto
Show minggu ini. Pratonton
sedan sporty pengeluaran
sebahagian besarnya dianggap sebagai
generasi akan datang Maxima,
konsep menunjukkan masa depan yang lebih
berani untuk Nissan empat pintu. SSC dikelilingi
oleh beberapa konsep lain yang menarik dan prototaip di
podium Nissan, termasuk dua
sedan kecil tersendiri
dan kenderaan penyelidikan
autonomi.
Konsep Sport Sedan
Dari ‘Swooping’ itu, sisi tiga
dimensi, untuk lampu hadapan
‘flying-V’, konsep mewah "Strad Amber" mantel, ia cukup jelas bahawa
Sedan Sukan itu
adalah semua tentang bermain dengan
gaya. Untuk kraf kereta sukan daripada sedan,
Nissan menanam SSC rendah ke tanah, menambah perkadaran luas, memberikan ia garis
atap tajam ketara menurun,
dan cuba untuk mewujudkan "unjuran yang
sentiasa popular gerakan, walaupun kenderaan itu masih berdiri megah . "
"Garis atap tajam yang inovatif, juga tersebar luas di Resonance dan Rakan-ME, menjadikannya kelihatan seolah-olah tidak ada tiang di semua sudut, meningkatkan rasa athleticism dan sportiness," kata Naib Presiden Kanan dan Ketua Pegawai Kreatif Nissan Shiro Nakamura. " Garis atap tajam ini juga menyumbang kepada kelas yang terkemuka pendirian Sukan Sedan Konsep ini, yang baki rupa badan yang besar yang lebih rendah dan kabin diselaraskan."
"Garis atap tajam yang inovatif, juga tersebar luas di Resonance dan Rakan-ME, menjadikannya kelihatan seolah-olah tidak ada tiang di semua sudut, meningkatkan rasa athleticism dan sportiness," kata Naib Presiden Kanan dan Ketua Pegawai Kreatif Nissan Shiro Nakamura. " Garis atap tajam ini juga menyumbang kepada kelas yang terkemuka pendirian Sukan Sedan Konsep ini, yang baki rupa badan yang besar yang lebih rendah dan kabin diselaraskan."
Nissan memang berjaya dalam
membuat kereta itu sportier daripada barisan semasa sedan , tetapi reka bentuk
adalah sedikit berlebihan untuk rasa kita. Perkadaran
yang bagus, tetapi pereka perlu memudahkan pihak dan fascia depan banyak untuk
kereta supaya rayuan itu luas sedan seperti Maxima.
Kami
menjangkakan bahawa sedan pengeluaran diilhamkan oleh SSC akan kehilangan
Bodywork yang sibuk, tetapi seperti Toyota FT -1, konsep ini Pratonton arah
reka bentuk masa depan. Nissan
mengatakan bahawa konsep itu, bersama-sama dengan Kawan -ME dan konsep
Resonance tahun lepas , akan mempengaruhi pengeluaran reka bentuk masa depan. Secara
khusus, ia mengatakan bahawa " V- Motion " depan-belakang, lampu
bumerang dan bumbung terapung dikongsi oleh ketiga-tiga kereta konsep akan
ditulis ke dalam kenderaan pengeluaran terikat, daripada sedan untuk lompat
parti .
Di bawah hud, SSC membawa 300 + hp enjin V6 3.5 liter disambungkan kepada Xtronic CVT sukan ditala , memberikan jus cukup untuk memenuhi janji badan menaiki sporty. Penggantungan berprestasi-teredam punca yang membantu.
Cat Strad Amber Konsep ini telah diilhamkan oleh rupa kaya dengan biola. Rupa akhir telah dicapai dengan menggunakan satu JAS luar oren- kuning lebih asas emas.
Di bawah hud, SSC membawa 300 + hp enjin V6 3.5 liter disambungkan kepada Xtronic CVT sukan ditala , memberikan jus cukup untuk memenuhi janji badan menaiki sporty. Penggantungan berprestasi-teredam punca yang membantu.
Cat Strad Amber Konsep ini telah diilhamkan oleh rupa kaya dengan biola. Rupa akhir telah dicapai dengan menggunakan satu JAS luar oren- kuning lebih asas emas.
Konsep IDX Freeflow dan NISMO
The Sport Sedan merupakan acara utama Nissan , tetapi ia
telah disertai oleh beberapa undercards yang menarik. Toyota menunjukkan dua
konsep IDX bahawa ia asalnya memulakan kerjaya pada tahun lepas di Tokyo Motor
Show. The IDX Freeflow dan IDX NISMO adalah eksperimen dalam bersama
penciptaan, satu proses di mana Nissan bekerja rapat dengan sasaran demografi
awal dalam peringkat pembangunan.
" IDX NISMO dan IDX Freeflow menunjukkan bagaimana Nissan menggunakan kaedah pembangunan produk baru dan inovatif untuk memenuhi keperluan pelanggan yang lebih muda yang mempunyai idea-idea yang menarik novel , dan melibatkan diri dengan mereka untuk membina kereta yang mereka mahu, " jelas Nakamura.
Nissan bekerja dengan orang muda dari "generasi ibunda digital" ( mereka yang lahir selepas tahun 1990 ) untuk mengetahui apa yang mereka cari di dalam kenderaan. Ternyata, apa yang mereka cari adalah amat mudah: bahagian klasik "tiga kotak" kereta, dengan petak enjin, penumpang dan kargo. Nissan tidak hanya membina kereta lama boxy fesyen , bagaimanapun, tetapi bekerja dalam parameter sedan kecil tiga kotak untuk memberi IDX personaliti yang semua sendiri.
" IDX NISMO dan IDX Freeflow menunjukkan bagaimana Nissan menggunakan kaedah pembangunan produk baru dan inovatif untuk memenuhi keperluan pelanggan yang lebih muda yang mempunyai idea-idea yang menarik novel , dan melibatkan diri dengan mereka untuk membina kereta yang mereka mahu, " jelas Nakamura.
Nissan bekerja dengan orang muda dari "generasi ibunda digital" ( mereka yang lahir selepas tahun 1990 ) untuk mengetahui apa yang mereka cari di dalam kenderaan. Ternyata, apa yang mereka cari adalah amat mudah: bahagian klasik "tiga kotak" kereta, dengan petak enjin, penumpang dan kargo. Nissan tidak hanya membina kereta lama boxy fesyen , bagaimanapun, tetapi bekerja dalam parameter sedan kecil tiga kotak untuk memberi IDX personaliti yang semua sendiri.
Sebagai orang-orang biasa dengan prestasi Nissan sudah pasti dapat meneka, yang NISMO adalah kereta IDX lebih
sporty. Panjangnya
13.5 -kaki (4.1 m ) dan 4.3 - kaki ( 1.3 m ) Ketinggian adalah sama seperti
yang Freeflow , tetapi ia berdiri lebih luas pada 5.9 kaki ( 1.8 m) (
berbanding Freeflow ini 5.6 ft/1.7 m). Elemen
sporty lain memisahkan ia adalah hidung yang terbalik- condong , sisi yang
dipasang ekzos , panel karbon dan spoiler aero. Yang
19- dalam roda menerima kuasa daripada enjin turbo 1.6 liter CVT dan sporty
dengan racey luar enam kelajuan manual anjakan mode.The IDX Nismo ini
dilengkapkan di dalam dengan kerusi Alcantara -dipotong , tolok utilitarian dan
trim suede merah.
Walaupun kedua-dua model paparan yang sejuk, mereka hanya sebahagian kecil daripada bilangan dari segi kemungkinan. Di Tokyo Motor Show, Nissan bekerjasama dengan Oculus dan AKQA untuk menyediakan showgoers dengan alat menarik 3D maya realiti ( yang berbunyi dasarnya seperti besar , mewah configurator kereta) untuk mereka bentuk versi mereka sendiri , menyebabkan lebih daripada 100 imej IDX berbeza maya .
Walaupun kedua-dua model paparan yang sejuk, mereka hanya sebahagian kecil daripada bilangan dari segi kemungkinan. Di Tokyo Motor Show, Nissan bekerjasama dengan Oculus dan AKQA untuk menyediakan showgoers dengan alat menarik 3D maya realiti ( yang berbunyi dasarnya seperti besar , mewah configurator kereta) untuk mereka bentuk versi mereka sendiri , menyebabkan lebih daripada 100 imej IDX berbeza maya .
Konsep IDX maya
Sumber : Nissan
0 comments:
Post a Comment